Disseny de pàgines web a Vallbona de les Monges, programació web a Vallbona de les Monges, posicionament web a Vallbona de les Monges, ...
A NEX (Net Engineer, S.L.) ens especialitzem en publicitar el seu domini aixi com els seus productes i/o serveis a internet. De la mateixa manera que vostè ha arribat al nostre web, podem fer que milions d’usuaris arribin al seu, augmentant la rendibilitat del seu web.
Hi ha diferents maneres d’aconseguir visites al seu web. Els principals sistemas de publicitat a internet son:
Posicionament orgànic o natural
La visualització de la majoria de pàgines no es realitza posant l’adreça al navegador, si no a través de cerques en cercadors, directoris, blogs, feeds... Cercadors com Google ordenen els seus resultats tenint en compte principalment el número de enllaços externs que té un domini. És per aquest motiu que per tal que un web sigui visible es fa necessari incloure l’adreça en un gran nombre d’aquest tipus d’eines de recerca. Igualment si un usuari està cercant un producte o servei en concret, és necessari realitzar una indexació que relacioni aquests conceptes amb el contingut del web a promocionar.
Alhora de publicitar un web a internet, hi ha diferents possibilitats.
La principal és el posicionament natural o orgànic com mostra la següent imatge:
El posicionament orgànic o natural ofereix un gran volum de visites, ja que és la que sol consultar la majoria d’usuaris. El resultat apareix a la zona gratuïta dels cercadors i és un tipus de posicionament a llarg termini, ja que els diferents cercadors actualitzen els seus resultats cada cert temps, intentant promocionar els seus sistemes de publicitat per pagament.
Marketing online
Un dels inconveninents de la promoció natural és que és un posicionament a llarg termini i a on no es pot escollir la posició en la que ha de sortir el nostre enllaç. Per solucionar-ho i complementar el número de visites es poden realitzar una sèrie d’accions utilitzant diferents tipus “d’anuncis” a posar a la xarxa.
Es poden crear campanyes en diferents cercadors (SEM) i xarxes socials:
o en altres webs estratègiques: webs amb un alt nombre de visites, directoris d’empreses, blogs, forums… relacionades amb el sector d’activitat del domini a promocionar.
Segons la campanya a realitzar es poden utilitzar diferents tipus d’anuncis:
- Anuncis de text (Es mostra en la següent imatge)
- Anuncis gràfics
- Anuncis de video
- Anuncis de mòbils
Posicionament web 2.0
La web 2.0 està orientada a la interacció i a la generació de contingut propi. És a dir, els llocs Web 2.0 actuen més com punts de trobada o webs depenents d'usuaris a internet , que com webs tradicionals. La web 2.0 és interactiva per als seus usuaris (és a dir, nosaltres), això significa que poden editar, agregar i fins a esborrar informació de molts llocs amb la finalitat de mantenir-los actualitzats d'una manera ràpida, pràctica i fàcil (cosa que fa alguns anys hagués estat impossible). Amb el concepte publicitari de Web 2.0 parlem d'interacció mundial, estem tots interconnectats i depèn de nosaltres els usuaris que evolucionin.
En l’entorn d’internet hi ha un gran nombre de plataformes socials 2.0. Publicitar-se en una o altra dependrà de les característiques dels productes i/o serveis a promocionar. Algunes de les més utilitzades són:
Per a més informació sobre els nostres productes i serveis